BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

20 Mayıs 2010 Perşembe

Hoşbulduk...


Her sabah erken kalkmayı
Kız gibi yatak yapmayı
Alelacele traş olmayı
Asker ol da gör arkadaş

Uygun adım yürümeyi
Her gördüğüne selam vermeyi
Çamur içinde sürünmeyi
Asker ol da gör arkadaş

Gece yarısı nöbet tutmayı
Kısa künye vermeyi
Her gün bot boyamayı
Asker ol da gör arkadaş

Yağmur altında ıslanmayı
Nöbette işaretle parolayı
Tüfekle çaprazda durmayı
Asker ol da gör arkadaş

Suyla bulaşık yıkamayı
Kazanlarda yemek yapmayı
Mıntıkada yaprak toplamayı
Asker ol da gör arkadaş

Sabunla çamaşır yıkamayı
Devamlı ot yolmayı
Sıladan uzak olmayı
Asker ol da gör arkadaş

Sabah akşam içtimayı
Bir dağılıp bir toplanmayı
Sabahları spor yapmayı
Asker ol da gör arkadaş

Omuzda tüfek taşımayı
Yürürken marş söylemeyi
Mekik ve şınav nasıl çekilirmiş
Asker ol da gör arkadaş

Düdük sesiyle toplanmayı
Düdük sesiyle dağılmayı
Bir köşede sessizce ağlamayı
Asker ol da gör arkadaş

P.S. Haklı olarak "Bunu sen mi yazdın?" gibisinden sorular geldi. Hayır arkadaşlar ben yazmadım. Oradayken varlığından haberdar olmuştum, sadece biraz düzenledim.