BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

28 Mayıs 2010 Cuma

MagazineS

Memleketimde yayımlanmakta olan birkaç dergiden bahsetmek için ortalık biraz durulsun diye bekliyorum ne zamandır. Neden mi? Malumunuz kıymetlimiz ROLL'u da dergi mezarlığına yolladıktan sonra, o güzelim ekibin nasıl bir aksiyon alacağı benim için büyük merak konusuydu. Nitekim, gelir gelmez "1+1" adlı yepyeni bir yayınla karşılaştım. Ne mutlu! Uzun ömürler dilerim...


Bir diğeri ise çoğunuzun zaten bildiğini tahmin ettiğim "Bant". Onlar zaten kendilerini kabul ettirdikleri için fazla bir şey söylemicem; ama henüz duymadıysanız bir an önce elinize bir sayısını almanızı şiddetle tavsiye ediyorum. 1 ay boyunca her gün 1 ölçek kullanılması tavsiye olunur, aksi taktirde devreleri yakmak işten değil :)

Sonuncusu ise benim de geç tanıştığım "Karga" isimli mecmua. Yalnız bu güzelim yurdum insanları diğerlerinden farklı olarak dergiyi ücretsiz dağıtıyor ve abonelik sistemine bambaşka bir bakış açısı getiriyorlar: Mecmua kapanınca mı abone olacaksınız? O zaman biz de "Artık çok geç." diye cevap vereceğiz.

Ne dersiniz? Ben öyle sanıyorum ki geç bile kaldık!

P.S. Karga'nın eski sayılarına buradan ulaşabilirsiniz.