BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

27 Kasım 2010 Cumartesi

En Sonunda Bu da Oldu!

Bu aslında dünün(26 Kasım) haberi. Gelgelelim, ben ilk gördüğüm andan itibaren girdiğim şoktan halen çıkabilmiş değilim. Geride kalan bir gün boyunca bu haber üzerine neler yazabileceğimi düşünüp dururken kendimi kurak çöllerde kaybolmuş buldum! Sonra fark ettim ki varlığına inanmayı reddettiğim bir mevzu hakkında kafa patlatmak anlamsız. Evet, ben bu haberin gerçek olduğuna inanmayı reddediyorum! Ne zaman ki yüzleşirim, o zaman bu yazıya bir ek yapar ve aklımdan geçenleri burada irdelerim. Ama ne olur o zamana kadar bir de siz okuyun da, şu konuyu önce enine boyuna bir konuşalım.

P.S. Başından beri bu blog'u takip edenler {varsa tabii :) } bu mevzudaki sıkıntılarımın farkına varmıştır. Edemeyenler ve bu cümlem sonrası artık merak edenler :) için de eski post'larımdan 1 2 tanesi seçtim.