BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

14 Eylül 2010 Salı

Yapmayın İşte Bunu !!!

Efenim, bu da nerden çıktı diye sormayın ne olur! Bu fotoğrafı güzel yurdumum ismi lazım olmayan bir havaalanında çektim. Sırf sizlerle paylaşabileyim diye. Birazdan anlatacağım bu ve bunun gibi mevzuları genelde görmezden geliyor veya geçiştiriyoruz; lakin herbiri bir araya gelip gündelik şehir yaşantımızı çekilmez kılıyor.

Olay şöyle gelişiyor: Bu karenin beş dk. öncesinde çocuklu ve yaşlı yolcuların kapıya gitmesi anons ediliyor. Gayet güzel, onlar önceden içeri alınıyor. İki dk. öncesinde de 15-24 koltuk numaralı yolcular anons ediliyor. İşte ne olduysa ondan sonra oluyor! Bendenizin koltuk numarası 22 olduğu için başıma yukarıda görmüş olduğunuz sahnenin gelebileceğinden korkmuş olmama rağmen, yavaştan kapı önüne doğru yöneliyorum. Bir de ne göreyim! 15-24 arası haricinde herkes önümde, kapıyı zorluyor. Kapıdaki görevlilerle münakaşalar, "Alıverseniz ne olur?" lar, sonunda ellerindeki çantalarla kalabalığı yararak ve söylenerekten geri çıkmacalar...

Soluğumun kesildiğini hissediyorum, el bagajımı olduğum yere bırakıyorum, soğuk terler boşanıyo vücudumun herbir köşesinden. Avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum, sesim çıkmıyo. Heralde diyorum anonsu beklerken uyuyakaldım, kabus görüyorum. Bi an bu manzaranın gerçek olmasındansa kabus görmeyi tercih ediyorum. Ne zaman ki veledin teki çantamı deviriyo, işte o an telefonumu çıkarıp bu fotoğrafı çekiyorum.